dijous, 29 de setembre del 2016

Poema Alba





<<Et veuria anar, tota nua,
anant i tornant per la casa,
tot açò que ja no pot ser.
Sóc a punt de dir el teu nom,
sóc a punt de plorar-lo
i d'escriure'l per les parets,
adorada meua, petita.
Si em desperte, a les nits,
em desperte pensant en tu,
en el teu daurat i petit cos.
T'estimaria, t'adoraria
fins a emplenar la teua pell,
fins a emplenar tot el teu cos
de petites besades cremants.>>

                                              -Vicent Andrés Estellés 
(fragment del poema Tot açò que ja no pot ser)

Aquest tros de poema pertany a un poema de Vicent Andrés Estellés. 
He escollit aquest fragment perqué és un poema que em fa sentir. És passional, queden molt clars els sentiments i ho expressa a la perfecció, tant és així, que tinc una clara idea del que sent el poeta o el jo poétic. 
Parla d'un amor sense censures, és a dir, parla d'un amor real. Un amor on la nuesa no està mal vista i un amor on hi ha besades cremants. Un amor sense tabús. La realitat és així, i queda totalment reflectida al poema sense pors. Sense pors del que es pensi des de fora. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Embolica!