dimecres, 28 de setembre del 2016

Deures 2.2: DIÀLEG DE SITUACIÓ(Caracteritzar el personatge sense conflictes)

- Mare meva, què ràpid recullen, sembla que estiguin fugint d'alguna cosa. Seré un mal professor? Fugiran de mi? Bé, no ho sé. A veure, carpeta, bolígrafs i quadern de professor. Tot bé. Ara, què em queda? Mmmm, ah, sí, les claus, estaran al despatx, oi? Em sembla que sí, que les he deixades damunt la taula del fons de l'aula. Ei, ei! On vas? Té, aquí tens el teu mòvil, i que consti que si te'l torno a veure no el veuràs fins el juny, d'acord?
- Ai, sí, no me'n recordava. Però jo encara no sé perquè me l'has tret, si no ho estava mirant!
- Va, home, no vull discutir-ne més, vés-te'n cap a casa.
(...)
-Hola Joan, com va? Jo ja me'n vaig cap a casa, recorda que a dos quarts de sis hem quedat per repassar allò del treball de recerca, no t'oblidis.
- Sí, sí, tranquil. Hi arribaré d'hora o potser fins i tot abans.
- Molt bé, fins després.
(...)
-Però on son? Com les puc haver perdut un altre cop, les claus, A veure, a les 12 les portava a la butxaca i les he deixades aquí, just en aquesta taula...
-Doncs no tinc ni idea d'on poden estar, jo he estat netejant totes les aules d'aquí al voltant i no he trobat res. Podries preguntar-s'ho al conserge, que sempre que veu alguna cosa fora de lloc, se l'emporta a consergeria i ja en té una muntanya d'objectes perduts a sobre la taula.
- Sí, sí, gràcies, ara ho pregunto.
(...)
-Perdona, heu trobat, per casualitat, unes claus a la sala de professors aquest matí?
- Emm, no ho sé, deix'am buscar-les. Són aquestes?
-Uf, que bé, pensava que les havia perdut. Sí, són aquestes, moltes gràcies. Adéu.
- Adéu, fins dilluns.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Embolica!