dijous, 9 de febrer del 2017

Text poètic

Vermell. Color sang brillant, com quan un raig de sol t'il·lumina la cara mentre tens els ulls tancats, en repós. I això és exactament el que està succeïnt. El sol als ulls m'avisa de l'hora de llevar-me, pero m'adverteix que no hi ha pressa, perquè realment no n'hi ha. Amb ls llençols color neu la sensació de brillantor de la llum del sol augmenta, i el contrast de la meva pell pàlida al costat de la seva fins i tot fa que sembli un pèl agitanada. Un sospir. Sento el moviment al carrer, els cotxes pitant i una veu femenina que m'adverteix que el seu dia no és igual que el meu. Un mal dia per a ella, un bon dia per a mi. Els cotxes piten. Piten. Piten.

Com

Si

S'ensorra

El

Món

1 comentari:

  1. Sr, Harry, el teu relat m'ha semblat molt representatiu, ja que crec que tothom es podria identificar amb ell. La separació dels versos al final recorda a alguns trencaments a la poesia vinyoliana, juntament amb l'ús de difrerents colors.

    ResponElimina

Embolica!